Riga 3
Motor:-1 hengeres, dőlt elrendezésű
Porlasztó típusa:- K35b
Hengerűrtartalom:- 49,8 ccm
Teljesítmény:- 2,2 LE
Sebességváltó:- 2 sebességes
Tengelykapcsoló:- 2 tárcsás olajban futó
Hűtés:- léghűtéses
Gyújtás:- lendkerék mágnes
Végsebesség:- 50 km/h
Első villa:- teleszkóp rugós
Hátul:- lengőkaros
Üzemanyagtartály:- 5,5 liter
Fogyasztás:- 1,6 liter 100 km-en
Súly:- 50 kg
Fékek:- Dobfék: (elől-hátul)
Indítás:- pedállal
Riga 4
Motor:- 1 hengeres,dőlt elrendezésű
Porlasztó típusa:- K35V
Hengerűrtartalom: léghűtéses
Teljesítmény:- 2,2 LE
Sebességváltó:- 2 sebességes
Tengelykapcsoló:- 2 tárcsás, olajban futó
Hűtés:- léghűtéses
Gyújtás:- lendkerék mágnes
Végsebesség:- 40 km/h
Első villa:- teleszkóp rugós
Hátul:- lengőkarba épített teleszkóp
Üzemanyagtartály:- 5,5 liter
Fogyasztás:- 2,2 liter 100 km-en
Súly:- 55 kg
Fékek:- Dobfék (elől-hátul)
Indítás:- pedállal
Riga 12
Motor:- 1 hengeres, dőlt elrendezésű
Porlasztó típusa:- K35V
Hengerűrtartalom:- 49,8 ccm
Teljesítmény:- 2,2 LE
Sebességváltó:- 2 sebességes
Tengelykapcsoló:- 2 tárcsás, olajban futó
Hűtés:- léghűtéses
Gyújtás:- lendkerék mágneses dinamó
Végsebesség:- 40 km/h
Első villa:- teleszkóp rugós
Hátul:- lengőkarba épített, teleszkópikus rugóstagok
Üzemanyagtartály:- 5,5 liter
Fogyasztás:- 2,2 liter 100 km-en
Súly:- 54 kg
Fékek:- Dobfék (elől, hátul)
Indítás:- pedállal
Riga 16
Motor:- 1 hengeres, dőlt elrendezésű
Porlasztó típusa:- K 60, vagy K35V
Hengerűrtartalom:- 49,8 ccm
Teljesítmény:- 2,2 LE
Sebességváltó:- 2 sebességes
Tengelykapcsoló:- 2 tárcsás, olajban futó
Hűtés:- léghűtéses
Gyújtás:- lendkerék mágneses dinamó
Végsebesség:- 40 km/h
Első villa:- teleszkópikus rugóstagok
Hátul:- lengőkarba épített, teleszkópikus rugózás
Üzemanyagtartály:- 5,5 liter
Fogyasztás:- 2,2 liter 100 km-en
Súly:- 54 kg
Fékek:- Dobfék (elől, hátul)
Indítás:- berúgó karral
Riga DELTA
Motor:- 1 hengeres, dőlt elrendezésű
Porlasztó típusa:- K60
Hengerűrtartalom:- 49,8 ccm
Teljesítmény:- 2,2 LE
Sebességváltó:- 2 sebességes
Tengelykapcsoló:- 2 tárcsás, olajban futó
Hűtés:- léghűtéses
Gyújtás:- lendkerék mágneses dinamó
Végsebesség:- 40 km/h
Első villa:- teleszkópos
Hátul:- lengő felfüggesztés
Üzemanyagtartály:- 5,5 liter
Fogyasztás:- 2,2 liter 100 km-en
Súly:- 55 kg
Fékek:- Dobfék (elől, hátul)
Indítás:- berúgó karral
Verhovina 6
Motor:- 1 hengeres, dőlt elrendezésű
Porlasztó típusa:- K 60 vagy K35V
Hengerűrtartalom:- 49,8 ccm
Teljesítmény:- 2,2 LE
Sebességváltó:- 2 sebességes
Tengelykapcsoló:- 2 sebességes
Hűtés:- léghűtéses
Gyújtás:- lendkerék mágneses dinamó
Végsebesség:- 40 km/h
Első villa:- teleszkópos rugózás
Hátul:- lengőkarba épített, teleszkópikus rugóstagok
Üzemanyagtartály:- 5,5 liter
Fogyasztás:- 2,2 liter 100 km-en
Súly:- 53,5 kg
Indítás:- berúgókarral
Komar Mr 2320:
Motor:-1 hengeres, dőlt elrendezésű
Porlasztó típusa:-GM-12F
Hengerűrtartalom:-49,8 ccm
Teljesítmény:-1,4 LE
Sebességváltó:-2 fokozatú
Tengelykapcsoló:-2 tárcsás olajban futó
Hűtés:- léghűtéses
Gyújtás:-lendkerékmágnesdinamó
Végsebesség.-40 km/h
Első villa:- Teleszkóprugós
Hátul:- lengőkar
Üzemanyagtartály:-6liter
Fogyasztás:-1,7 l 100 km-en
Súly:-45 kg
Fékek:- Dobfék (elől-hátul)
Indítás:- pedállal
Komar MR-2352:
Motor:-1 hengeres, dőlt elrendezésű
Porlasztó típúsa:-GM-12FI
Hengerűrtartalom:-49,8 ccm
Teljesítmény:-1,7 LE
Sebességváltó:-2 fokozatú
Tengelykapcsoló:- 2 tárcsás olajban futó
Hűtés:- léghűtéses
Gyújtás:-lendkerékmágnes
Végsebesség:- 40 km/h
Első villa:- teleszkópos, rugós lengéscsillapítókkal
Hátul:- lengőkaros, spirálrugós
Üzemanyagtartály:-6l
Fogyasztás:- 1,8l 100 km-en
Súly- 50 kg
Fékek:- Dobfék (elől-hátul)
Indítás:- berúgó karral
Jawa Mustang:
Motor:-1 hengeres, fekvő elrendezésű
Porlasztó típusa:-Jikov2917PSB
Hengerűrtartalom:-49ccm
Teljesítméy:-3LE
Sebességváltó:-3 sebességes
Tengelykapcsoló.-2 tárcsás olajfürdőben
Hűtés:-léghűtéses
Gyújtás:-lendkerékmágnes
Végsebesség:-40 km/h
Első villa:- teleszkóprugózású
Hátul:-lengővilla
Üzemanyagtartály:-5,5 liter
Fogyasztás:-2,3 liter 100 km-en
Súly:- 65 kg
Fékek:- Dobfék (elöl-hátul)
Inditás:-Berugókarral
Jawa Babetta:
Motor:-1 hengeres fekvő elrendezésű
Porlasztó típusa:-Jikov2909DC
Hengerűrtartalom:-49ccm
Teljesítmény:-1,5LE
Sebességváltó:- egyfokozatú (a 210-es típusnál 2 sebességes)
Tengelykapcsoló:- automatikus, centrifugális, száraz
Hűtés:-léghűtéses
Gyújtás:- érintkezés nélküli, félvezetőjű, TRANZIMO
Végsebesség:-40 km/h
Első villa:- teleszkóprugózású
Hátul:- teleszkóprugózású (a 28-asnál merev)
Üzemanyagtartály:-3 liter
Fogyasztás:-1,7 liter 100km-en
Súly:- 42 kg
Fékek:-Dobfék (elöl-hátul)
Inditás:- pedállal
Szavazás