Szocialista motorok
Nosztalgiázás,Típusismeret,Egyéb érdekességek

MENÜ

Riga 3

Motor:-1 hengeres, dőlt elrendezésű

Porlasztó típusa:- K35b

Hengerűrtartalom:- 49,8 ccm

Teljesítmény:- 2,2 LE

Sebességváltó:- 2 sebességes

Tengelykapcsoló:- 2 tárcsás olajban futó

Hűtés:- léghűtéses

Gyújtás:- lendkerék mágnes

Végsebesség:- 50 km/h

Első villa:- teleszkóp rugós

Hátul:- lengőkaros

Üzemanyagtartály:- 5,5 liter

Fogyasztás:- 1,6 liter 100 km-en

Súly:- 50 kg

Fékek:- Dobfék: (elől-hátul)

Indítás:- pedállal

 

Riga 4

Motor:- 1 hengeres,dőlt elrendezésű

Porlasztó típusa:- K35V

Hengerűrtartalom: léghűtéses

Teljesítmény:- 2,2 LE

Sebességváltó:- 2 sebességes

Tengelykapcsoló:- 2 tárcsás, olajban futó

Hűtés:- léghűtéses

Gyújtás:- lendkerék mágnes

Végsebesség:- 40 km/h

Első villa:- teleszkóp rugós

Hátul:- lengőkarba épített teleszkóp

Üzemanyagtartály:- 5,5 liter

Fogyasztás:- 2,2 liter 100 km-en

Súly:- 55 kg

Fékek:- Dobfék (elől-hátul)

Indítás:- pedállal

 

Riga 12

Motor:- 1 hengeres, dőlt elrendezésű

Porlasztó típusa:-  K35V

Hengerűrtartalom:- 49,8 ccm

Teljesítmény:- 2,2 LE

Sebességváltó:- 2 sebességes

Tengelykapcsoló:- 2 tárcsás, olajban futó

Hűtés:- léghűtéses

Gyújtás:- lendkerék mágneses dinamó

Végsebesség:- 40 km/h

Első villa:- teleszkóp rugós

Hátul:- lengőkarba épített, teleszkópikus rugóstagok

Üzemanyagtartály:- 5,5 liter

Fogyasztás:- 2,2 liter 100 km-en

Súly:- 54 kg

Fékek:- Dobfék (elől, hátul)

Indítás:- pedállal

 

 

Riga 16

Motor:- 1 hengeres, dőlt elrendezésű

Porlasztó típusa:- K 60, vagy K35V

Hengerűrtartalom:- 49,8 ccm

Teljesítmény:- 2,2 LE

Sebességváltó:- 2 sebességes

Tengelykapcsoló:- 2 tárcsás, olajban futó

Hűtés:- léghűtéses

Gyújtás:- lendkerék mágneses dinamó

Végsebesség:- 40 km/h

Első villa:- teleszkópikus rugóstagok

Hátul:- lengőkarba épített, teleszkópikus rugózás

Üzemanyagtartály:- 5,5 liter

Fogyasztás:- 2,2 liter 100 km-en

Súly:- 54 kg

Fékek:- Dobfék (elől, hátul)

Indítás:- berúgó karral

 

Riga DELTA

Motor:- 1 hengeres, dőlt elrendezésű

Porlasztó típusa:- K60

Hengerűrtartalom:- 49,8 ccm

Teljesítmény:- 2,2 LE

Sebességváltó:- 2 sebességes

Tengelykapcsoló:- 2 tárcsás, olajban futó

Hűtés:- léghűtéses

Gyújtás:- lendkerék mágneses dinamó

Végsebesség:- 40 km/h

Első villa:- teleszkópos

Hátul:- lengő felfüggesztés

Üzemanyagtartály:- 5,5 liter

Fogyasztás:- 2,2 liter 100 km-en

Súly:- 55 kg

Fékek:- Dobfék (elől, hátul)

Indítás:- berúgó karral

 

Verhovina 6

Motor:- 1 hengeres, dőlt elrendezésű

Porlasztó típusa:- K 60 vagy  K35V

Hengerűrtartalom:- 49,8 ccm

Teljesítmény:- 2,2 LE

Sebességváltó:- 2 sebességes

Tengelykapcsoló:- 2 sebességes

Hűtés:- léghűtéses

Gyújtás:- lendkerék mágneses dinamó

Végsebesség:- 40 km/h

Első villa:- teleszkópos rugózás

Hátul:- lengőkarba épített, teleszkópikus rugóstagok

Üzemanyagtartály:- 5,5 liter

Fogyasztás:- 2,2 liter 100 km-en

Súly:- 53,5 kg

Indítás:- berúgókarral

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Komar Mr 2320:

Motor:-1 hengeres, dőlt elrendezésű

Porlasztó típusa:-GM-12F

Hengerűrtartalom:-49,8 ccm

Teljesítmény:-1,4 LE

Sebességváltó:-2 fokozatú

Tengelykapcsoló:-2 tárcsás olajban futó

Hűtés:- léghűtéses

Gyújtás:-lendkerékmágnesdinamó

Végsebesség.-40 km/h

Első villa:- Teleszkóprugós

Hátul:- lengőkar

Üzemanyagtartály:-6liter

Fogyasztás:-1,7 l 100 km-en

Súly:-45 kg

Fékek:- Dobfék (elől-hátul)

Indítás:- pedállal

 

Komar MR-2352:

Motor:-1 hengeres, dőlt elrendezésű

Porlasztó típúsa:-GM-12FI

Hengerűrtartalom:-49,8 ccm

Teljesítmény:-1,7 LE

Sebességváltó:-2 fokozatú                                         

Tengelykapcsoló:- 2 tárcsás olajban futó

Hűtés:- léghűtéses

Gyújtás:-lendkerékmágnes

Végsebesség:- 40 km/h

Első villa:- teleszkópos, rugós lengéscsillapítókkal

Hátul:- lengőkaros, spirálrugós

Üzemanyagtartály:-6l

Fogyasztás:- 1,8l 100 km-en

Súly- 50 kg

Fékek:- Dobfék (elől-hátul)

Indítás:- berúgó karral

 

 

Jawa Mustang:

Motor:-1 hengeres, fekvő elrendezésű

Porlasztó típusa:-Jikov2917PSB

Hengerűrtartalom:-49ccm

Teljesítméy:-3LE

Sebességváltó:-3 sebességes

Tengelykapcsoló.-2 tárcsás olajfürdőben

Hűtés:-léghűtéses

Gyújtás:-lendkerékmágnes

Végsebesség:-40 km/h

Első villa:- teleszkóprugózású

Hátul:-lengővilla

Üzemanyagtartály:-5,5 liter

Fogyasztás:-2,3 liter 100 km-en

Súly:- 65 kg

Fékek:- Dobfék (elöl-hátul)

Inditás:-Berugókarral

 

Jawa Babetta:

Motor:-1 hengeres fekvő elrendezésű

Porlasztó típusa:-Jikov2909DC

Hengerűrtartalom:-49ccm

Teljesítmény:-1,5LE

Sebességváltó:- egyfokozatú (a 210-es típusnál 2 sebességes)

Tengelykapcsoló:- automatikus, centrifugális, száraz

Hűtés:-léghűtéses

Gyújtás:- érintkezés nélküli, félvezetőjű, TRANZIMO

Végsebesség:-40 km/h

Első villa:- teleszkóprugózású

Hátul:- teleszkóprugózású (a 28-asnál merev)

Üzemanyagtartály:-3 liter

Fogyasztás:-1,7 liter 100km-en

Súly:- 42 kg

Fékek:-Dobfék (elöl-hátul)

Inditás:- pedállal

 

 

 

 

 

 

 

Szavazás

Milyen az oldal?
Nagyon jó!így tovább
Egész tűrhető
Nem is jó,de nem is rosz
Hagyd abba,ennek semmi értelme
Asztali nézet